Reference
Městská část Praha 5
(CTI, propojení více ústředen do jedné sítě na různých lokalitách, IVR,…)
Reprofit
Reprofit je největší klinika reprodukční medicíny v Česku a jeden z evropských lídrů v léčbě neplodnosti. Pro klienta jsme připravili kompletní vizuální prezentaci jeho služeb a moderní komunikační materiály pro pacienty z Česka i zahraničí.
Priessnitzovi lázně
Priessnitzovy léčebné lázně v Jeseníku jsou historicky první vodoléčebný ústav na světě a patří k nejznámějším lázeňským komplexům v Česku. Pro klienta jsme dodali moderní komunikační řešení integrované s lázeňským informačním systémem, které nahradilo 20 let starou infrastrukturu a zásadně zefektivnilo provoz.
Pivovary Lobkowicz
Pivovary Lobkowicz Group patří mezi největší pivovarské skupiny v Česku a provozují několik značek napříč deseti lokalitami. Pro klienta jsme dodali jednotný IP komunikační systém a kontaktní centrum ANTS, které propojilo všechny pobočky, zefektivnilo zákaznickou komunikaci a podpořilo obchodní procesy.
Městská policie Brno
Městská policie Brno zajišťuje bezpečnost, pořádek a nepřetržitý provoz tísňové linky 156 v rámci jednoho z největších měst v Česku. Pro klienta jsme implementovali integrovaný IP komunikační systém, který sjednotil všechny služebny a výrazně zefektivnil práci operačního střediska i terénních jednotek.
VAK Břeclav
VAK Břeclav zajišťuje provoz vodovodních a kanalizačních sítí napříč třemi okresy a spravuje desítky pracovišť s vysokými nároky na dostupnou komunikaci. Pro společnost jsme implementovali moderní VoIP systém a kontaktní řešení, které sjednotilo všechny lokality, zlepšilo zákaznický servis a přineslo výrazné úspory provozních nákladů.
Základní a mateřské školy
(máme velkou zákaznickou základnu)
Město Ivančice
Město Ivančice potřebovalo modernizovat zastaralý komunikační systém rozdělený mezi radnici, odbory a příspěvkové organizace. Implementovali jsme jednotné VoIP řešení, které propojilo všechny lokality, zlepšilo dostupnost služeb pro občany a zároveň přineslo výrazné úspory za telekomunikační poplatky.
Město Bystřice nad Pernštejnem
Bystřice nad Pernštejnem provozovala několik oddělených a technicky zastaralých komunikačních systémů napříč radnicí, odbory a příspěvkovými organizacemi. Dodali jsme jednotné VoIP řešení napojené na metropolitní optickou síť, které všechny lokality propojilo, zlepšilo dostupnost služeb občanům a výrazně snížilo telekomunikační náklady.
AŽD Praha
AŽD Praha je přední český výrobce zabezpečovací a sdělovací techniky pro železniční a silniční dopravu, s rozsáhlými provozy a desítkami mobilních pracovníků. Pro společnost jsme realizovali upgrade na moderní IP komunikační systém s širokou DECT infrastrukturou, který propojil obě areálové lokality, zvýšil dostupnost zaměstnanců a snížil náklady na provoz.
Gemini oční centrum
Nový systém umožňuje, jak plošné nahrávání objednávek termínů zákazníky (zvukový záznam hovoru) – i nejasně vyslovený požadavek je možné dohledat v budoucnosti, tak i monitoring vytíženosti linky hovory. Vstup do databáze záznamů hovorů je zabezpečený, nahráván je i mobilní hovor, který je směřován na GSM bránu.
Chrudimská nemocnice
Instalace digitální telefonní ústředny Panasonic v Chrudimské nemocnici. Řešení, které na jedné straně nabídlo zajímavé úspory na poplatcích při restrukturalizaci připojení a na druhé straně byla nabídka doplněna o možnost pronájmu a splácení dodávky.
Pizzeria ristorante
Nasazení softwaru ANTS CTI a modulu DISA pro maximální zefektivnění práce operátorky v Pizzeria Ristorante La Patas. Pro realizaci projektu bylo nutné vyvinout aplikaci, která synchronizuje data předávaná z telefonní ústředny (přes ANTS TAPI Connect Server) s počítačem operátorky.
Město Luhačovice
Motivací města pro pořízení nového komunikačního systému byla výměna zastaralých technologií, sjednocení telefonních systémů a jejich správy a možné dosažení finanční úspory za hlasové a datové služby.
realitní společnost
Centrální dispečink Panasonic a databáze Fusio zajišťují spolehlivé zaznamenání každého obchodního případu. Operátorka zaznamená údaje z inzerátu, uloží nahrávku hovoru a přepojí zákazníka na příslušného makléře.
řešení pro call centrum
Telemarketingové call centrum v Praze se specializuje na nabídku finančních a pojistných produktů. Společnost se zaměřuje na akvizice, up-selling a follow up projekty s důrazem na kvalitu hovorů a individuální přístup ke klientům. STAND komunikační řešení podporuje jejich profesionální provoz.
Smero spol.
Nasazení moderní kombinace IP telefonní ústředny, hlasové pošty, CTI softwaru a GSM bran ve společnosti Smero. Řešení efektivně spojuje všechny komponenty a přináší provozní úspory i vyšší efektivitu.
Společnost I.T.S. Spedition
Nasazení software PC Phone a automatické směrování hovorů ve společnosti I.T.S. Spedition zásadně zvýšilo produktivitu práce. Propojení ústředny s počítačem umožňuje intuitivní ovládání a přináší významné úspory času.
Společnost Qisda
Technologie VoIP propojila ústředny ve všech závodech společnosti Qisda do jednoho systému se společným číslovacím plánem. Pracovníci si volají mezi závody zdarma jako v jedné budově a telefony lze snadno přesměrovat při změně lokality.
Poptejte nás
Ozvěte se nám a společně najdeme řešení, které bude přesně odpovídat vašim potřebám. Rádi vám poradíme, vysvětlíme možnosti a připravíme konkrétní návrh. Jsme připraveni pomoci – mezi vámi a technikou.
O nás
Posláním společnosti STAND je být dlouhodobým partnerem zákazníkům na jejich cestě k úspěchu. Pro zaměstnance chceme být zárukou jistoty, spokojenosti a férového jednání. Budujeme jméno společnosti vnímané jako synonymum kvality, spolehlivosti a poctivého podnikání.
Člen Comimpex
Komplexní řešení strukturované kabeláže, datových sítí a aktivních prvků.
29 Let zkušeností
Široký tým odborníků – techniků, certifikovaných specialistů.
Získejte klid pro práci
STAND řeší techniku, vy se soustředíte na své podnikání.
Servis Panasonic
Díky vlastním zásobám originálních dílů a kompletních komponent.
Pokud jsme tě zaujali a chceš se stát členem našeho týmu, zkus své štěstí a napiš nám.
